U.FL linear antenna 5,8ghz adapted to the desired channel

SKU: AR53

Technical specifications: - Frequency range: 5.8 GHz (channel adapted on request) - 5100-6500MHz - Cable: RG178 LowLoss - Weight: approx. 1 gr - Total length: approx. 110mm (or request length up to 140mm) - Connection: U.FL - Can be used for TX e.g .: Tramp, Unify (U.FL connector compatible) - Polarization: Linear

Category: U.FL Antennen


5,99 €

incl. 19% VAT , plus shipping costs

Available immediately

Delivery time: 3 - 7 Workdays



A very small and light antenna.
We adapt them to your desired channel for free.
Then please specify your channel in "mhz" when ordering.
Example: 5800mhz for FS / 4 or 5917mhz for R / 8

If you do NOT specify a channel, it will be delivered in 5800mhz.


Shipping weight:
0,00 kg
Item weight:
0,00 kg

Average item rating

4 Stars
3 Stars
2 Stars
1 Star

Share your experiences with other customers!:

Reviews in the current language:

Total entries: 1
5 from 5 Antenne nach Wunsch ist eine super Sache.

Vor der Bestellung habe ich Kontakt mit Antennenfreund aufgenommen, um zu fragen ob Sonderlängen auch möglich seien, da ich eine Antenna auf einem AIO Flight Controller board (Mobula6 Crazybee F4 Lite) mittels eines U.FL/IPEX1 Sockels anbringen wollte und der Platz sehr begrenzt ist. Prompt erhielt ich Antwort und konnte mir so zwei Antennen auf 5970MHz eingestellt und in den Längen 50mm und 60mm herstellen lassen. Das Paket kam auch schon zwei Tage später an und die Qualität überzeugt. Bin sehr zufrieden und würde jederzeit wieder bei Antennfreund bestellen.

., 22.01.2021
Total entries: 1